Повернення
Товар належної якості, який не перебував у користуванні і не підійшов для вас за якихось причин (фасон, розмір, колір), може бути повернутий в оригінальній упаковці протягом 14 днів з дня отримання Товару, не рахуючи дня покупки.
Обов’язкова наявність документів, що підтверджують факт покупки зазначеного товару (товарний або касовий чек).
Для повернення або обміну товару вам потрібно звернутися в один з наших магазинів або зв’язатися з нами за телефоном.
Погодивши повернення пари, вам необхідно повернути її в наш магазин або відправити Новою Поштою. Повернення коштів буде проведено зручним для вас способом – післяплатою, перерахування коштів на рахунок Приват24, готівкою в магазині. Всі витрати пов’язані з поверненням товару і переказом грошей лягають на покупця.
Повернення, обмін або ремонт товару неналежної якості проводиться протягом гарантійного терміну носіння взуття.
Не допускається навмисне псування товару і самостійний ремонт.
При поверненні:
- Взуття має бути чистим і сухим.
- Взуття, що було в експлуатації, не приймається при відсутності зламаної або пошкодженої деталі.
- Взуття, що було у ремонті, до повернення не приймається.
Гарантія
Гарантійний термін 30 днів з дня продажу, або з початку відповідного сезону, що встановлюється Кабінетом Міністрів:
- Зимового асортименту – з 15 листопада по 15 березня.
- Весняного – з 15 березня по 15 травня.
- Літнього – з 15 травня по 15 вересня.
- Осіннього – з 15 вересня по 15 листопада.
Наприклад, якщо ви купили зимові черевики в серпні, то гарантійний термін закінчиться не в вересні, а 15 грудня (30 днів з початку зимового сезону).